Szeretettel köszöntelek a A megszűnt Újbudai Teleház közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
A megszűnt Újbudai Teleház közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a A megszűnt Újbudai Teleház közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
A megszűnt Újbudai Teleház közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a A megszűnt Újbudai Teleház közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
A megszűnt Újbudai Teleház közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a A megszűnt Újbudai Teleház közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
A megszűnt Újbudai Teleház közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A felnőtteknek való a blogolás, a tinédzserek már alig írnak a világhálóra, legalábbis az Egyesült Államokban.
A Pew Internet és az American Life Project közös jelentése szerint az amerikai tizenévesek mindössze 14 százaléka blogolt 2009-ben, szemben a 2006-ban mért 28 százalékkal. Az internetes közösségi portálokon hozzászóló tizenévesek száma a 2006-os 76 százalékról 52 százalékra csökkent.
"A fiatalok a ´makroblogolás´ helyett a mikroblogolást választják, frissített bejegyzésekkel" - állapították meg a tanulmány szerzői a rövid üzenetek népszerűségére utalva.
A felnőttek körében ugyanakkor nem csökkent az internetes naplók iránti odaadás, tízből egy felnőtt vezet blogot. Ez az arány 2005 óta nem változott - derül ki a jelentésből.
A 18 és 29 év közötti korosztályban ugyanakkor a 2007-es 24 százalékról 2009-re 15 százalékra esett vissza a blogolók száma. A harminc feletti amerikaiak viszont nagyobb kedvvel vezetnek online naplót, a 2007-ben mért hét százalékról ugyanis 11-re nőtt az arányuk.
A tizenévesek körében a közösségi portálok népszerűsége gyarapodott, a tinédzserek 73 százaléka tagja valamelyik közösségi oldalnak, noha már nem küldenek üzenetet ismerőseiknek minden nap.
A
Pew szerint a zeneközpontú MySpace fiatalabb, a Facebook viszont idősebb
felhasználókat vonz. Érdekesség, hogy az amerikai tinik a
Twitterért sem rajonganak, a 12 és 17 év közöttiek mindössze nyolc
százaléka mondta, hogy használta a Twittert, amelynek legfőbb
felhasználói a fiatal felnőttek.
A Facebook közösségi portál több mint 100 milliós amerikai felhasználói táborával közel áll ahhoz, hogy az élet nélkülözhetetlen és technológiai szabványnak tekintett részévé váljon - derül ki egy felmérésből.
A comScore
piackutató adatai szerint a Facebook amerikai látogatóinak száma
tavaly decemberben elérte a rekordnak számító 112 milliót, miközben
a rivális MySpace-re 57 millió, a Twitterre pedig 20 millió felhasználó
jelentkezett be az év utolsó hónapján. A Facebook 350 millió
felhasználóval közel áll ahhoz, hogy a mindennapi élet
nélkülözhetetlen és meghatározó technológiájává váljon.
A
legnépszerűbb közösségi portál felhasználói decemberben ráadásul sokkal
több időt, átlagosan 246,9 percet töltöttek online, míg
a MySpace tagjai 112,7 percet a twitterezők pedig 24,3 percet voltak
bejelentkezve.
"A felhasználók növekedésével a portál eljutott
arra a szintre, amelyen már a felhasználók között létrejött kapcsolatok
is elegendőek ahhoz, hogy többet veszíthetnek azok, akik törlik
magukat a hálózatból" - mondta Andrew Lipsman, a comScore
vezetője, hozzátéve, hogy a Facebook bizonyos szempontból elérte azt a
kritikus tömeget, amelytől már nehéz lenne szabadulni.
Szkeptikusok
szerint azonban hasonló volt a helyzet néhány évvel ezelőtt a
MySpace esetében is, amikor is csak alig lehetett találni olyan
tinédzsert, akinek ne lett volna MySpace profilja. A MySpace viszont
népszerűsége ellenére sem érte el azt a nemzetközi figyelmet, amelyet az
eleinte csak diákoknak szánt Facebooknak sikerült kivívnia.
privatbankar
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!